services

Warranty



საგარანტიო პირობები არ ვრცელდება:

ტექნიკაზე, რომელიც ფიზიკურად არის დაზიანებული

მაგ:

1.გადაზიდვის შედეგად გამოწვეული დარტყმის დროს
2.გაკაწრული, გაბზარული,დამწვარი და ასე შემდეგ...
3.თუ დარღვეულია ექსპლოატაციის წესები (ექსპლოატაციის წესები იხილეთ პროდუქციის თანდართულ დოკუმენტაციაში ან საგარანტიო ტალონში) 
4.ტექნიკაზე,რომლზეც სამონტაჟო ან საგარანტიო სამუშაოები არ არის შესრულებული უფლებამოსილი სერვისცენტრის სპეციალისტის მიერ.
5. .ტარაკნების,მწერების,მღრღნელების მიერ მიყენებული და სტიქიური უბედურებების დროს გამოწვეული დაზიანების შემთხვევაში

საგარანტიო მომსახურება არ ვრცელდება პროდუქციის შემდეგ აქსესუარებზე და დეტალებზე:
სარეცხი მანქანა:
1.კარის რეზინის, წყლის შემავალი და გამავალი მილების დაზიანების შემთხვევაში
2.კარის სახელურის ძალისდატანებით გატეხვის შემთხვევაში
3.არასწორი მონტაჟის შედეგად გამოწვეული პრობლემების შემთხვევაში(თუ მონტაჟი არ არის შესრულებული უფლებამოსილი სერვისცენტრის სპეციალისტის მიერ)
4.პანელზე დამაგრებულ პროგრამის სახელურზე
5.ტარაკნების,მწერების და მღრღნელების მიერ მიყენებული ზიანის შემთხვევაში
6.მთლინი კარის,მინის დაზიანების შემთხვევაში
7.ელექტრო დამაკავშირებელი სადენის დაზიანების შემთხვევაში
8. არასტაბილური ძაბვის შედეგად გამოწვეული დაზიანების შემთხვევაში

კონდიციონერი:
1.პულტის დაზიანების შემთხვევაში
2.სადრენაჟე მილი რომელიც ზიანდება მცხუნვარე მზის,ან ყინვის შედეგად
3.არასწორი მონტაჟის შედეგად გამოწვეული პრობლემების შემთხვევაში(თუ მონტაჟი არ არის შესრულებული უფლებამოსილი სერვის ცენტრის სპეციალისტის მიერ)
4. არასტაბილური ძაბვის შედეგად გამოწვეული დაზიანების შემთხვევაში
5. არასწორად შეერთებული შიდა დამაკავშირებელი სადენების  შემთხვევაში
6.თუ არის უზუსტობა კონდენციონერის სიმძლავრისა და ფართის კვადრატულობას შორის 
7.ფილტრების გაბიდვნის შემთხვევაში

მაცივარი:
1.არასტაბილური ძაბვის გამო პლატის ან ძრავის დაზიანების შემთხვევაში
2.კარზე და კარის სახელურებზე
3.შიდა აქსესუარებზე სათავსოები,თაროები, ნათურა
4.ჰაერის გამასუფთავებელ ბიონიზატორზე



ძალაშია საგარანტიო ტალონთან ერთად და ავსებს მას                           

  • კომერციული გარანტია არ ზღუდავს „მომხმარებლის უფლებების დაცვის შესახებ“ საქართველოს კანონით მომხმარებლისთვის დადგენილ უფლებებს.

 

  • წარმოდგენილი გარანტია მოქმდებს 2 წლით, გარდა იმ შემთხვევისა, თუ ძირითადი საგარანტიო ტალონით მეტი ვადა არ არის განსაზღვრული. თუ ძირითადი საგარანტიო ტალონით პროდუქტს მეტი საგარანტიო ვადა აქვს, მოქმედებს ის ვადა, რომელიც მეტია.

 

  • საგარანტიო ტალონის მოქმედების ტერიტორიაა საქართველო (გარდა ოკუპირებული ტერიტორიებისა).

 

  • საგარანტიო ტალონის გასაჩივრება ხდება შემდეგი წესით:

მომხმარებელი წერილობითი განცხადებით მიმართავს მოვაჭრეს: შპს ემტექნიკსი, ს/კ 404981098, მის. თბილისი, ფარსადანის ქ. N7, ან ელ.ფოსტის მეშვეობით info@midea.ge; მოვაჭრე 10 სამუშაო დღის ვადაში განიხილავს და იღებს გადაწყვეტილებას. მომხმარებელი უფლებამოსილია მოვაჭრის გადაწყვეტილება გაასაჩივროს კონკურენციის ეროვნულ სააგენტოში. აღნიშნული წესი არ ზღუდავს მომხმარებლის უფლებას მიმართოს სასამართლოს ან არბიტრაჟს საქართველოს კანონმდებლობის შესაბამისად.  მოთხოვის ხანდაზმულობის ვადაა 2 წელი.

კანონმდებლობით გათვალისწინებულ შემთხვევაში, შესყიდვის 14 დღიანი დაბრუნებით სარგებლობისთვის მყიდველი ვალდებულია შეძენილი პროდუქტი დააბრუნოს სრული შეფუთვით, პირველადი მდგომარეობით, დაუზიანებელი, სრული დოკუმენტაციით და კომპლექტაციით. მყიდველისთვის თანხის დაბრუნება ხორციელდება პროდუქტის მოვაჭრისთვის დაბრუნებიდან 14 დღის განმავლობაში.

 

გარდა პროდუქციის საფასურისა, მყიდველი იხდის პროდუქციის მიწოდების  ღირებულებას, რაც წვრილი ტექნიკის შემთხვევაში შეადგენს 20 (ოცი), მსხვილი ტექნიკის შემთხვევაში 50 (ორმოცდაათი) ლარს, თუ პროდუქციის წონა არ აღემატება 50 კგ-ს (GROSS). 50 კგ-ზე მეტი წონის პროდუქციის ტრანსპორტირების შემთხვევაში, მიწოდების ღირებულება შეადგენს 150 (ას ორმოცდაათი) ლარს. თანხა მოცემულია თბილისის მასშტაბით მიწოდებაზე. რეგიონების შემთხვევაში მიწოდების ღირებულება გამოითვლება კოლომეტრაჟობით შემდეგი წესით: 1 კმ-ზე 1.25 ლარის ოდენობით. დაბრუნების უფლებით სარგებლობის შემთხვევაში, დაბრუნების ღირებულება შესაბამისია მიწოდების ღირებულებისა. დაბრუნება ხორციელდება მოვაჭრის ტექნიკური საშუალებებით, რომელსაც მოვაჭრე დააკავებს მყიდველისთვის დასაბრუნებელი თანხიდან. მყიდველი უფლებამოსილია დაბრუნება განახორციელოს ფოსტის მეშვეობით. ასეთ შემთხვევაში პროდუქტის დაზიანების რისკი მთლიანად მყიდველის პასუხისმგებლობაა და წუნდების აღმოჩენის შემთხვევაში შეფასდება ზიანი და მყიდველს დაუბრუნდება მის მიერ გადახდილ თანხას, გამოკლებული ის თანხა, რომლითაც მცირდება პროდუქტის ღირებულება. ამ შემთხვევაში შეფასებას ახორციელებს შპს ემსერვისი. თუ მომხმარებელმა დაიწყო პროდუქციის გამოყენება და კანონმდებლობა ითვალისწინებს მისი დაბრუნების შესაძლებლობას, მოვაჭრე უფლებამოსილია დაიბრუნოს პროდუქცია და მყიდველს დაუბრუნოს ნასყიდობის საგანში გადახდილი თანხას მინუს ის ნაწილი, რითიც პროდუქციის, როგორც მეორადის ღირებულება იცვლება.

 

მსხვილი ტექნიკის შემთხვევაში მე-5 სართულამდე ატანა ხორციელდება მოვაჭრის ხარჯით, შემდეგ, თითოეულ სართულისთვის მყიდველი იხდის 10 ლარს. იგივენაირად ითვლება დაბრუნებისას პროდუქციის ჩამოტანის ღირებულება. პროდუქციის დაბრუნების შემთხვევაში, პროდუქციის ატანის და ჩამოტანის ღირებულება წარმოადგენს მყიდველის ხარჯს და დაკავდება მყიდველისთვის დასაბრუნებელი თანხიდან. ეს წესი მოქმედებს მაშინ, თუ შენობაში არ არის მუშა მდგომარეობაში სატვირთო ლიფტი, რომელშიც ეტევა შეძენილი პროდუქცია.

 

მყიდველი დამატებით იხდის სამონტაჟო ტექნიკისთვის მონტაჟის ღირებულებას თანდართული წესით და წაროდგენილი ფაილის შესაბამისად:

სტანდარტული მონტაჟი - ფიქსირებული (ფაილის/დანართის შესაბამისად);

არასტანდარტული მონტაჟი (ვრცელდება კონდიციონერებზე) - კედლის სისქის, მისადგომის და ამწე-კალათის გამოყენების საჭიროებიდან გამომდინარე გამოითვლება სამუშაოს შესრულების სირთულის კატეგორიის შესაბამისად (I -შედარებით მარტივი, II საშუალო სირთულის და III რთული კატეგორია) და დაემატება სტანდარტული მონტაჟის ღირებულებას  იმ აქსესუარების (დამაგრძელებლები, მილები და ა. შ) საბაზრო ღირებულებასთან ერთად, რომლის გამოყენება მოხდება არასტანდარტული მონტაჟის დროს. სირთულის კატეგორიის შეფასება განხორციელდება სამონტაჟო ადგილზე.

 

დაბრუნების შემთხვევაში მყიდველის ასანაზღაურებელია დემონტაჟის ღირებულება, რომელიც გამოითვლება იმ პრინციპით, რაც არის შესაბამისი პროდუქციის მონტაჟის ღირებულება დემონტაჟის განხორციელების მომენტისთვის და მისი ღირებულება დაკავდება მყიდველისთვის დასაბრუნებელი თანხიდან. ან უშუალოდ იხდის მყიდველი.

 

მიწოდების, ატანის, ჩამოტანის, დაბრუნების, მონტაჟის და დემონტაჟის საფასური მყიდველს არ დაეკისრება და არ დაუკავდება, თუ დაბრუნების საფუძველს წარმოადგენს ქარხნული წუნი ან კანონმდებლობით გათვალისწინებული ისეთი შემთხვევა, რაც ცალსახად მოვაჭრის პასუხისმგებლობას წარმოადგენს.

 

საგარანტიო შემთხვევაზე უნდა მიმართოთ ოფიციალურ სერვის ცენტრს: შპს ემსერვისი, ს/კ 406144408; მის: თბილისი, დიდი დიღომი, ფარსადანის ქ. N7; ტელ: 0322524343;

 

სხვა სერვის ცენტრის, სპეციალისტის, მყიდველის, ნებისმიერი არაუფლებამოსილი პირის მიერ ჩატარებული სამუშაოებისას, ასევე ძირითადი საგარანტიო ტალონით გათვლისწინებულ უსასყიდლო საგარანტიო მომსახურების გამომრიცხავი გარემოებებისას, მოვაჭრე და ოფიციალური სერვის ცენტრი იხსნის პასუხისმგებლობას მომხმარებლის წინაშე შემდგომ უსასყიდლო საგარანტიო მომსახურებაზე, მიუხედავად იმისა, რომ გარანტიის მოქმედების ვადა შესაძლოა არ იყოს გასული. აღნიშნული წესი არ ვრცელდება მონტაჟებზე, თუ სერვის ცენტრის წარმომადგენელი დაადგენს, რომ მონტაჟი განხორციელებეულია სწორად, სრული ტექნიკური მოთხოვნების გათვალისწინებით.

 

 

მოვაჭრე: შპს ემტექნიკსი                                                                                                                          _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

 

მყიდველი:




Contact to our Information

Address: Georgia, Tbilisi 0131, David Agmashenebeli Alley 12 km, Farsadani St. 7
Find media products on the Google map: View Map Google map: View Map
Follow us: